Teknik Servis Prosedürleri

 

√ Teknik Servisimizde hafta içi 9.00 ~ 17.00 saatleri arasında destek hizmeti verilir.

√ Servis'e getirilen ürünler irsaliyesiz Teknik Servis'e kabul edilmemektedir. Teknik Servis tarafından verilen form olmadan müşteriye teslim edilmez. Bu durumdan kaynaklanan gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.

√ İade edilen ürünler, bütün aksesuarları (kutu, kablo, adaptör, köpük, poşet, kurulum CD'si veya disketi v.b.) tam olmadan iade alınmamaktadır.

√ Teknik Servis Bakım-Onarım Bölümü arızalı olarak gelen ürünleri bir hafta içinde müşteriye Teknik Servis'te teslim edecektir.

√ Arızalı olarak gelen ses kartları, görüntü kartları ve modemler anti-statik poşetler içerisinde Teknik Servis'e getirilmediği takdirde, Teknik Servis tarafından teslim alınmamaktadır.

√ Arızalı ve garanti dışı ürünlerin Teknik Servis'te arızası giderilirse, müşteriden Teknik Servis Bedeli alınır. Parçası değiştirilmiş ürünün değiştirilen parçası 3 ay garantilidir.

√ Teknik Servis'e arızalı olarak bırakılan ve 3 ay içinde alınmayan üründen Teknik Servisimiz sorumlu değildir.

√ Kargo ve taşıma sırasında oluşan zararlar garanti dışı olarak kabul edilecektir.

√ Arıza tanımı yapılmayan ürünlerde yaşanacak gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.

√ Teknik Servis'e müşteri bilgisayarları, Teknik Servis bedeli tahsil edilerek alınır.

√ Teknik Servis çalışanlarının, ürün hakkındaki raporları dışında, iade ile ilgili karar yetkileri yoktur.

√ Teknik Servis'e getirilen ürünün seri numarası barkodu zarar görmemiş olmalıdır.